keskiviikko 8. toukokuuta 2013

Video marsuvauvoista

2.5. kuvaamani erittäin heikkolaatuinen video päivän ikäisistä X- ja Y-poikasista sekä muutaman tunnin ikäisestä Z-poikasesta emoineen.




Kiva pöpinä, vaikka heikosti mitään näkyykään. Kännykkälaatu. <3

---

Ps. Marsut.net ei toimi ja nyt kiertää joku kummallinen huhu jostakin hakkerista, joka ei pidä paikkaansa. Toimimattomuus johtuu aivan muista syistä, jotka ovat aivan täysin hallinnassa. No panic people. ;)
Meikäläistä ei haittaa oikeastaan lainkaan foorumin puuttuminen, mutta se, että omat kotisivut ei toimi pistää vähän nakertamaan. Ja eihän se foorumi ole ollut down vasta kuin lauantaista asti (jolloin oltiin pääkäyttäjän kanssa seilaamassa merellä), joten mikäs hätä tässä nyt vielä on.
Ymmärrän kyllä, että paniikkia (tai ainakin epätietoisuutta) voivat lietsoa esim. nämä "asiaa selvitellään" -lausunnot Facebookin ryhmissä, vaikka asiassa ei ole mitään selvitettävää. Se tiedetään miksi se ei toimi ja miten asia korjataan. Kyllä se siitä taas lähtee. Ihan varmasti.


5 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Oonks se minä joka huhuilen :D luin läpi noita fb-keskusteluita nyt uudestaan ja huomasin ettei sielä edes olla puhuttu hakkeroinnista. Mä en tiedä oonko lukenu jotain muita juttuja samaan aikaan vai miks oon saannu päähään että fb'ssa ois puhuttu marsut.netin hakkeroinnista. Kun musta mä vielä luin kyseisen sanan, mutta mistään ei löydy mitään mainintaa. Hyvä minä! :D

    Suloiset marsuvauvakuikutukset <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kyllä tiedä missä näitä huhuja liikkuu, mutta multa löytyy ainakin yksi blogista :P

      Poista
    2. Eikun muualtakin oon nähnyt tällaista "siinä on nyt jotain pahasti vialla kun ne ei vieläkään saa sitä toimiin" -juttua ja mistään sellaisesta ei ole ollenkaan kyse.
      Ei siis mene pelkästään sinun piikkiisi. :D

      Ja ajattelin nyt yleisluontoisesti vaan tiedottaa asiasta, kun kuitenkin on (melkein) ensi käden tietoa asiasta. :D

      Poista
  3. moikka hei onko sulla sähköpostia mulla ois kysyttävää ja haluisin ammartilaisen vastauksen?:)

    VastaaPoista