lauantai 29. maaliskuuta 2014

Läpinöitä

Tänään tuli pyyntö tulla tuomaroimaan pet-marsut Tortinmäkeen 13.7. Kiva, kiva. :)
Aikaisemmin on jo sovittu, että olen pet-tuomarina Sauvossa lokakuussa. Ja Sastamalassahan olin pettejä arvostelemassa vuoden ensimmäisessä näyttelyssä tammikuussa. Kolme tuomarointia vuoteen onkin varmaan ihan passeli määrä.

Toissapäivänä yhdistelin uusia parejakin. Tilauksessa himmyjä ja argenteja. Aikaisemmin olen laittanut tilaukseen myös pari satsia lemoneita.

Itseltäni jää nyt PetExpon näyttelyt väliin, jotka ovat 13.4. sunnuntaina. Toisaalta ehkä ihan hyväkin, en ole ikinä erityisemmin rakastanut messunäyttelyitä ja lisäksi tuo sunnuntaipäivä tekee asiasta vielä vähemmän houkuttelevan. En ollut myöskään Lahdessa 15.3., joten pienimuotoinen näyttelytauko tässä tulee, kun viimeksi olen ollut Hämeenlinnassa 15.2. ja seuraavaksi aion vasta Juhlanäyttelyyn 18.5. Juhlanäyttelyyn minulla onkin sitten mukaan iso kasa babyjä ja junnuja näytille. Vaikka toisten mielestä niitä tuskin sinne edes saisi tuoda, kun eivät kerran ole varmoja junnu-BIS -sijoittujia...

Pohdiskelin tuossa myös, että saisin halutessani Juhlanäyttelyyn kasvattaluokat silver argenteista sekä myös saffroneista. Ja toki myös rexeistä. Oho! Suunnittelin myös Yololle jalostusluokkaa poikiensa Swagin ja Valentinon kanssa. No, katsoo nyt sitten mikä on fiilis silloin lähempänä... Huvittaako silloin lähteä lainkaan paikalle. :D


1 kommentti: