torstai 4. joulukuuta 2014

Lisää tukkaeläimiä


Olen niiiiiiiiiiiin suloinen. Underground's Seili.

Yritän taas aktivoitua tämänkin blogin suhteen. Viime vuonna tähän aikaan minullahan oli täällä joulukalenteri! Nyt olen keskittynyt lähinnä päivittämään hamsteriblogiani sekä vuohiblogiani. Olisi ehkä yksinkertaisempaa, jos kaikki vaan olisivat samassa...

Olen kyllä marsugeimeissä vielä mukana, vaikka hetkeen ei ole näkynytkään näyttelyissä (Tortinmäessä heinäkuussa ja Sauvossa lokakuussa sentään kävin arvostelemassa pettejä, omia eläimiä on viimeksi ollut esillä varmaan huhtikuussa Juhlassa...) ja marsumäärä ei ole vuosikausiin ollut näin alhainen. Itseasiassa vuonna 2008 minulla on tainnut viimeksi olla näin vähän marsuja mitä minulla nyt on...

Olen ensi vuonna SMY:n hallituksessa sihteerin ominaisuudessa sekä Pirkanmaan Nakertajien hallituksessa varapuheenjohtajana. Marsu Magazinen päätoimittajana en enää sen sijaan jatka.

Harrastuksen pitää josku vähän muuttaa muotoaan ja saada uusia tuulia, että se pysyy mielekkäänä. Vai mitä?


1 kommentti: