maanantai 22. joulukuuta 2014

Se siitä sitten

(Pistän tämän nyt tännekin, vaikka pistin tämän tuonne Wannabe syyrianhamstereidenkin puolelle...)

Tuskin kukaan on edes laittanut merkille, mutta poistelin tässä jokin aika sitten kaikki Candycanen linkit kotisivuiltani ja blogeistani.

Pistin joulukuun alussa heille viestiä, että mahtaako olla piakkoin varastoon tulossa tiettyjä tuotteita, jotka sillä hetkellä näyttivät nollaa kun niitä yritti tilata. Vastaus tuli melko pian ja se oli seuraavanlainen; "Olemme pienentämässä huomattavasti toimintaamme. Tilaamme lähinnä Rapunzelin ruokia enään, mutta senkin saatavuus on toisinaan aika heikko suuren kysynnän vuoksi, joten sitä on vain satunnaisesti myynnissä. Joskus saatamme tilata sieltä sun täältä ja ilmoitamme niistä sivuillamme/facebookissa."
Myöhemmin samana päivänä tuli päivitys myös firman Facebook-sivulle, joka oli melko samanlainen; "Myymälä enää auki vain sovitusti! Olemme hiljalleen pienentämässä toimintaamme huomattavasti ja myymme varaston tyhjäksi (tilaamme kuitenkin vielä muutamia tuotteita varastoon). Valikoimaan jää ainoastaan jonkin verran MUSHin pakasteita ja Rapunzelin rehuja tilaamme myös silloin tällöin varastoon. Välillä myös mahdollisuus saada tiettyjä tuotteita ennakkoon tilaamalla."

Todella sääli. Ja olen kyllä myös ohuesti pettynyt kyseisen firman toimintaan. Näistä teksteistä päätellen ovat siis ilmeisesti ajamassa alas firman toimintaa, mutta eipä tosiaan mitään ilmoitusta ole "yhteistyökumppaneille" (tai ainakaan minulle, en tiedä muista) tullut. Sopimus oli kuitenkin sellainen, että heitä mainostetaan blogissa/kotisivuilla ja vastineeksi kasvattaja sitten saa kasvattien ostajille jakaa 5€ alennuskuponkeja heille. Myös kerran vuodessa heiltä on saanut ns. yllätyspaketin, kun on tosiaan tällainen yhteistyösopimus ollut. Ei ole tämän vuoden pakettia tullut eikä vissiin ole tulossakaan. Eikä tässä muuten mitään, mutta ei kai ole mitään järkeä edes mainostaa firmaa, joka ei käytännössä enää ole edes toiminnassa? Ja sama niiden lahjakorttien kanssa. Eipä taida perustavislemmikkihamsun tai -marsun ostaja tarvita Mushin pakasteita, varsinkaan postilla. :P Ihan kiva olisi ollut tästäkin saada jotain infoa heiltä, että yhteistyösopimukset puretaan tms. Itse olen kovasti tykännyt tuosta lahjakorttihommasta, niitä oli kiva antaa kasvattien mukaan.

Ja sääli siksi, että tykkäsin todella kyseisestä kaupasta ja sen valikoimasta. Ja tietenkin ennenkaikkea hinnoista. Toimitus oli huippunopeaa, parhaimmillaan paketti tuotiin ovelle seuraavana päivänä tilauksesta ja aina viimeistään sitä seuraavana päivänä. Nyt täytyy sitten keksiä vaihtoehtoisia hankintakanavia... Kuitenkin pääosin tuli sekä marsujen että hamsujen ruuat tuolta tilattua kuten myös paljon muutakin hamsuille, kuten juoksupyöriä ja kuljetusbokseja.


4 kommenttia:

  1. (Ja täytyy myöntää, otsikko oli tahallinen källi. Muah. :D)

    VastaaPoista
  2. Minulle ei ole tullut vastausta edes lähettämääni viestiin :D

    VastaaPoista
  3. Pitäisköhän mun kehitellä mun firmalle jotain vastaavaa? Mä osaisin heti kertoa yhden blogin, jonka kanssa tekisin mielelläni yhteistyötä. :D :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kehitä ihmeessä ja mähän olisin oikein hyvä yhteistyökumppani, koska yhtään marsupoikuetta ei ole syntynyt juhannuksen jälkeen. :D Edulliseksi tulee siis... :D

      (Syrkkejä toki tulee vähän useammin ja yleensä se 15 kerralla, mutta... :D)

      Poista